W skrócie
Stworzenie własnej marki kawy, to dobry pomysł na zwiększenie przychodów i prestiżu firmy.
Przeprowadzimy Was przez cały proces, na końcu którego, w ręku trzymać będziecie własną, niepowtarzalną kawę, sygnowaną nazwą swojej firmy.
Marka własna kawy. Co to jest?
Marka własna, to usługa stworzenia niepowtarzalnej kawy. Etykieta z Waszym logo na paczce, a w środku aromatyczne ziarna.
Wykorzystujemy swój sprzęt i umiejętności do stworzenia kawy sygnowanej Waszą nazwą.
Niżej opowiadamy bardziej szczegółowo o całym procesie.
Marka własna, jak to robimy?
Na początku z uwagą Was wysłuchamy. Potrzebujecie kawy w celu odsprzedaży? A może szukacie smacznego prezentu na święta dla kontrahentów lub pracowników? Powiedzcie czego potrzebujecie, a my z chęcią Wam doradzimy.
Najważniejszym etapem jest wybór ziaren. Wolicie kawy o profilu owocowym czy czekoladowym? Może macie preferencje odnośnie kraju pochodzenia? Poprowadzimy Was zręcznie przez meandry kawowego świata i razem wybierzemy ziarna najlepsze dla Was.
Następnie wspólnie przyjrzymy się opakowaniom. Czarne, białe, a może naturalne – papierowe? Duże czy małe? Bazując na Waszych potrzebach, zaproponujemy kilka opcji i wspólnie podejmiemy decyzję.
Jeśli macie w ekipie grafika, poprosimy Was o przesłanie projektu etykiety. Jeśli chcecie całość oddać w nasze ręce – tym bardziej nam miło. Przygotujemy dla Was projekt opakowań i chętnie naniesiemy poprawki.
Po akceptacji powyższych kroków, wypalimy dla Was kawę i dostarczymy kurierem, pod drzwi biura.
Możliwość zwiększenia przychodów
Ziarenka sygnowane własnym logo, to dobry pomysł na zwiększenie sprzedaży.
Kreatywność osób korzystających z marki własnej, jest godna pozazdroszczenia. Jednak najczęściej wybierane kierunki to:
1. Uzupełnienie oferty dla kawiarni -> A gdyby tak Waszą kawę można było wziąć do domu i postawić w kuchni na półce? Dodatkowy zysk ze sprzedaży paczki, blednie przy potencjale marketingowym, jaki daje własna marka kawy.
2. Poszerzenie oferty dla małych sklepów -> produkty premium, niedostępne nigdzie indziej, to ciekawy pomysł na zachęcenie klientów do odwiedzin Waszego punktu. Pomysłowi sprzedawcy często tworzą niepowtarzalne zestawy, które szczególnie dobrze sprzedają się z okazji różnego rodzaju świąt.
Koniec z nudnymi prezentami
Paczka kawy z własnym logo, to dobry pomysł na prezent ze smakiem.
Oszczędź kluczowym kontrahentom i ważnym gościom kolejnego kalendarza i długopisu. Jest lepsza alternatywa!
Mała paczka kawy, to koszt niewiele większy niż oklepane firmowe gadżety. A wrażenia? Wolicie dostać kolejną smycz i długopis, czy aromatyczną kawę? 😉
Zaskakująco mało firm korzysta z takiego rozwiązania. Wciąż jest to ciekawy sposób, na wyróżnienie się spośród konkurencji.
No dobrze, ale ile to kosztuje?
Na cenę końcowej paczki kawy składa się wiele rzeczy.
Nieubłaganym kosztami jest szeroko pojęta logistyka, im więcej paczek kawy zamówicie, tym cena za pojedynczą paczkę będzie niższa. Rozłożą się bowiem koszty obsługi całego zamówienia. Dobra wiadomość jest też taka, że większość z omawianych kosztów ponoszona jest jednorazowo.
Naprawdę dużo zależy od ziaren, na które się zdecydujecie. Górna granica istnieje, ale jest bardzo odległa, zwykle klienci idą na kompromis, ma być smacznie, ale budżetowo.
Cena uzależniona jest od ilości pracy, którą wykonać musi nasz grafik. Standardowe przerobienie etykiety bazujące na naszym szablonie jest u nas darmowe. Jednak gdy zależy Wam na wyjątkowym projekcie krojonym na miarę, trzeba liczyć się z dłuższym czasem realizacji i większą ceną. Konkretna kwota zostanie zaproponowana w mailu po przekazaniu nam kryteriów i wymagań dot. etykiety.
Opakowania które Wam polecamy, to czarne doypacki ze struną wielokrotnego użytku oraz wentylem pozwalającym odprowadzać kawie nadmiar gazów. Na rynku istnieje wiele rodzajów opakowań, różnią się krojem, kolorami, funkcjonalnością i niuansami. I znów cena uzależniona jest od wybranych opcji i wielkości zamówienia.
No dobrze, to ile?
Szacunkowe ceny za opakowania sygnowane własnym logo:
250g – 31 zł
500g – 59 zł
Zaznaczmy jednak, że są to uśrednione kwoty. Liczba czynników wpływająca na końcowy koszt paczki, jest tak duża, że nie sposób odpowiadać inaczej niż indywidualnie.
Ustalmy szczegóły
Skontaktuj się z nami i pozwól przeprowadzić się przez cały proces. Po kilkunastu dniach dotrze do Ciebie pierwsza partia świeżo palonej kawy. Trzymając w ręku paczkę, stwierdzisz, że było warto.