Koszyk

Obsługa klienta

Jak możemy Ci pomóc?

Częste pytania dotyczące zamówień

Zamówienia i wysyłka

Średnio po 3 dniach przy dostawie z Inpostem. Odbiór osobisty realizujemy w ciągu 24 godzin.

Nie, można dokonać zakupu bez rejestracji i logowania.

Zaloguj się na swoje konto i wejdź w zakładkę adresy.

Dostaniesz wiadomość e-mail gdy paczka zmieni swój status. Możesz też zalogować się na swoje konto i wejść w zakładkę “zamówienia”.

Tak, ale bierzemy ją na siebie. Ty płacisz za produkty i wysyłkę.

Domyślnie nie można wybrać przesyłki zagranicznej, ale napisz na naszego maila kontakt@palarniameksyk.pl, na pewno coś wymyślimy.

Tak. Jeśli miałoby być inaczej – poinformujemy Cię i spytamy o zgodę.

Cóż, staramy się nie generować więcej śmieci niż to konieczne. Z tego względu gdy to możliwe używamy wypełnień i kartonów, które pierwsze życie mają już za sobą.

Gdy potrzebujesz oddać przedmiot

Zwroty i wymiana

Wszystkie informacje znajdziesz poniżej lub w naszej polityce zwrotów.

Ups. To niespecjalnie! Napisz do nas na kontakt@palarniameksyk.pl – wyjaśnimy sprawę i wymienimy zamówienie.

Przepraszamy, to naprawdę nie zdarza się często. Napisz proszę na kontakt@palarniameksyk.pl i opisz sytuację.

Możesz anulować zamówienie, dopóki jego status to “oczekujące na płatność”. W innym przypadku anulowanie zamówienia nie jest możliwe.

Masz 14 dni na zgłoszenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość. I kolejne 14 dni, aby odesłać produkt.

Składamy dyspozycję przelewu po zweryfikowaniu zgodności zwrotu z naszą polityką zwrotów. Maksymalnie 14 dni po otrzymaniu produktów.

Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie?

Darmowa przesyłka

Dla wszystkich zamówień powyżej 149zł

Łatwe zwroty

Skorzystaj z formularza zwrotów

Bezpieczne płatności

Stosujemy certyfikat SSL oraz szybkie przelewy