Obsługa klienta
Jak możemy Ci pomóc?
Częste pytania dotyczące zamówień
Zamówienia i wysyłka
Średnio po 3 dniach przy dostawie z Inpostem. Odbiór osobisty realizujemy w ciągu 24 godzin.
Nie, można dokonać zakupu bez rejestracji i logowania.
Zaloguj się na swoje konto i wejdź w zakładkę adresy.
Dostaniesz wiadomość e-mail gdy paczka zmieni swój status. Możesz też zalogować się na swoje konto i wejść w zakładkę “zamówienia”.
Tak, ale bierzemy ją na siebie. Ty płacisz za produkty i wysyłkę.
Domyślnie nie można wybrać przesyłki zagranicznej, ale napisz na naszego maila kontakt@palarniameksyk.pl, na pewno coś wymyślimy.
Tak. Jeśli miałoby być inaczej – poinformujemy Cię i spytamy o zgodę.
Cóż, staramy się nie generować więcej śmieci niż to konieczne. Z tego względu gdy to możliwe używamy wypełnień i kartonów, które pierwsze życie mają już za sobą.
Gdy potrzebujesz oddać przedmiot
Zwroty i wymiana
Wszystkie informacje znajdziesz poniżej lub w naszej polityce zwrotów.
Ups. To niespecjalnie! Napisz do nas na kontakt@palarniameksyk.pl – wyjaśnimy sprawę i wymienimy zamówienie.
Przepraszamy, to naprawdę nie zdarza się często. Napisz proszę na kontakt@palarniameksyk.pl i opisz sytuację.
Możesz anulować zamówienie, dopóki jego status to “oczekujące na płatność”. W innym przypadku anulowanie zamówienia nie jest możliwe.
Masz 14 dni na zgłoszenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość. I kolejne 14 dni, aby odesłać produkt.
Składamy dyspozycję przelewu po zweryfikowaniu zgodności zwrotu z naszą polityką zwrotów. Maksymalnie 14 dni po otrzymaniu produktów.